Tuesday, June 28, 2016

Atarax 41






+

Atarax mot panikngest Jag tar Atarax 12,5 mg p morgonen. Fungerar jttebra fr mig, testade 25 mg hommes FRST D knde jag mig Lite fr TRTT. Problemet med nstan tous antidepressiv eller paniklindrande medicin r juste den att homme blir vldigt sl. Atarax r den som minst pverkar slheten och den ur synpunkten allts den BSTA om homme vill kunna tex arbeta. jag har juste ftt atarax utskrivet och det funkar inte p mig, jo jag blir TRTT. s jag slappnar av i kroppen istllet Fratt jag spnner mig, les hommes Lika mycket ngest har jag. jag r fortfarande klar i Huvet, s jag kan arbeta, les hommes jag blir TRTT s jag vill helst sova. skulle nska jag fick tillbaka mina Sobril, d dom r dom enda som hittills hjlpt mig. Inser ju hommes varfr inte lkarna skriver ut hur mycket som helst av ett beroendeframkallande medel. har nu levt med ngest spass lnge s jag har mig Vant. det sjukt ltre. fler som vétérinaire de vad hommes jag Ménar. panikngesten r en del av min Vardag. lika naturligt som att homme mat kkar. typ .. Jag har Marque d'anvnt Atarax som smnmedel och d sovit 12-13 timmar p 25 mg. sitter Trttheten i tills fram p eftermiddagen. Efter ngon vecka avtar Effekten och homme MSTE HJA Dosen. Toleransen kar hela tiden, vilket ju brukar vara ett Klassiskt beroendesymptom. Tout nu r det inom lkarkreninne att Skriva ut Atarax mot ngest drfr att det allmnt ANSES vara ett harmlst och ofarligt preparat. Jag har quai upptckt en biverkan som inte i den anges bipacksedel som medfljer tabletterna outan endast omnmns i FASS: Den kade Risken fr AVC. Ringde Lkemedelsverket som bekrftade att Atarax inte br av personer med tas frhjd eftersom risque det i studier framkommit att annat fade Atarax (av oknd anledning) pverkar hjrnans blodkrl. Detta ger en 3 gnger risque de kad fr hjrninfarkt och hjrnbldning. Eftersom det r lkemedelstillverkarna sjlva som str bakom troligt l'homme att de r la det FASS har verdrivit eventuella biverkningar. Sen homme kan ju diskutera vad frhjd innebr des risques. Hgt blodtryck, le diabète.




No comments:

Post a Comment